سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد

 

 


اردوی جهادی طلاب حوزه علمیه مشهد برگزار شد 

خبرگزاری رسا ـ اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد با حضور بیش از 70 نفر از طلاب این مدرسه برگزار شد.


سید محمد غیور، مسؤول بسیج مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: درپایان سال همت مضاعف و کار مضاعف، بسیج طلاب مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد، اردوی خانوادگی فرستادگان رضا(ع) را با رویکردی جدید برگزار کرد.

وی با بیان اینکه نام «فرستادگان رضا(ع)» برای این اردوها برگرفته از نام گروه های اعزامی مشهد به جبهه های حق علیه باطل است، هدف از برگزاری این اردو را فرهنگ سازی پیرامون نهادینه کردن هجرت و جهاد و درس گرفتن از سیره عملی شهدا دانست.

غیور به حضور 75 نفر از طلاب در این اردوهای جهادی اشاره کرد و یادآور شد: کلاس های اموزشی و تربیتی همسران طلاب در شهر تربت جام و اردوی تبلیغی، جهادی برادران در روستای محروم نوای برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های تربیت فرزند توسط خانم امانی، دوره خانواده موفق توسط خانم خانی و دوره زن در دفاع از ارزش ها توسط خانم محمدیانی از جمله برنامه هایی بود که برای همسران طلاب در نظر گرفته شده بود.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه عباسقلی خان با اشاره به برنامه های طلاب بسیجی، بیان داشت: ایجاد روحیه همگرایی، تلاش و مطالبه از مسئولان بین روستائیان، تعمیر حمام عمومی روستا، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی و بهینه سازی انتقال آن از طریق لوله گذاری با مشارکت روستائیان از برنامه های طلاب بسیجی حاضر در اردو بود.

وی میهمانان وی‍ژه این اردو را ماشاالله آخوندی، از رزمندگان دفاع مقدس و حجت الاسلام عابدینی، مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو عنوان کرد.

گفتنی است، طلاب مدرسه علمیه عباسقلی خان را فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل می دهند./934/پ202/ص

 



برچسب‌ها:
[ جمعه 90/11/7 ] [ 1:21 صبح ] [ مدرسه عباسقلی خان ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ
script language="javascript"> //*start of ashoora.ir shohada*
استخاره آنلاین با قرآن کریم


آمار سایت


Pichak go Up